طراحی بسته‌بندی

متمرکز بر کارکرد، هویت و تجربه مصرف‌کننده

طراحی بسته‌بندی در ماموت فراتر از ظاهر است؛ ترکیبی از خلاقیت، مهندسی و هویت بصری. این فرایند شامل طراحی قالب، ساختار، انتخاب متریال و گرافیک بسته‌بندی است تا هر بسته نه‌ تنها محافظ محصول داخل آن، بلکه روایت‌گر داستان و ارزش برند باشد.

رویکرد طراحی بسته‌بندی در ماموت
ترکیب خلاقیت، عملکرد و زیبایی
در استودیو گرافیک کاوا هنر خلاق ماموت، طراحی بسته‌بندی از شناخت محصول و نیاز مصرف‌کننده آغاز می‌شود و تا خلق فرم، ساختار و گرافیک نهایی ادامه می‌یابد. تمرکز اصلی بر کارایی، خلاقیت و تمایز بصری است تا بسته‌ها در کنار حفاظت از محصول، روایت‌گر کیفیت و هویت آن باشند. طراحی قالب، انتخاب متریال، رنگ، تایپوگرافی و گرافیک به‌صورت هماهنگ انجام می‌شود تا هر بسته تجربه‌ای چشم‌نواز و کارکردی خلق کند. هدف، تولید بسته‌بندی‌هایی است که در قفسه، فروشگاه یا فضای دیجیتال، محصول را به‌روشنی معرفی و در ذهن مخاطب ماندگار کنند.
فرایند طراحی بسته‌بندی
1. تحلیل محصول و نیاز مصرف‌کننده
2. ایده‌پردازی برای ساختار و فرم
3. طراحی گرافیکی و هویت بصری بسته
4. نمونه‌سازی و آماده‌سازی برای تولید
PROJECTS
نمونه‌کارها

پشتیبانی و امنیت / شرکتی

مجموعه صنعتی نما پوشش شرق، فعال در حوزه تولید و اجرای نمای مدرن ساختمان است. تیم ماموت با دیدگاه نوین و برنامه‌های یکپارچه برندسازی و دیجیتال مارکتینگ، این مجموعه را به عنوان ارائه‌دهنده‌ی «راهکارهای یکپارچه» در طراحی، تولید متریال و…
دپارتمان ها

ایران:مشهد، بلوار هفت تیر، برج آرمیتاژ

ایران: +۹۸ ۹۰۱۰۹۰۱۶۱۱

آمریکای شمالی:کانادا، شهر برن بی، خیابان University، پلاک 9060

آمریکای شمالی: : +۱ (۶۰۴) ۹۰۶ ۱۹۹۲

اروپا:پرتغال، شهر آویرو، خیابان Jaime Cortesão، پلاک 2