طراحی هویت بصری (لوگو، پترن و ...)

خلق زبان بصری برند

در کاوا هنر خلاق ماموت، طراحی هویت بصری فراتر از ساخت لوگو است؛ فرایندی استراتژیک برای خلق نظامی منسجم از رنگ، فرم و معنا که شخصیت برند را در تمام نقاط تماس به تجربه‌ای ماندگار و قابل ‌تشخیص تبدیل می‌کند.

رویکرد طراحی هویت بصری در ماموت
از مفهوم تا تصویر
طراحی هویت بصری در ماموت یک فرایند مفهومی و میان‌رشته‌ای است که از تحلیل جوهره برند آغاز می‌شود و تا خلق زبان بصری منسجم ادامه می‌یابد. در این مسیر، استودیو گرافیک ماموت با ترکیب استراتژی، خلاقیت و زیبایی‌شناسی ایرانی–بین‌المللی، عناصر کلیدی چون لوگو، پترن، رنگ، تایپوگرافی، نماد، آیکون‌ و سیستم گرافیکی برند را طراحی می‌کند. هر هویت بصری بر پایه‌ی معنا، اصالت و کارکرد واقعی برند شکل می‌گیرد تا در رسانه‌های چاپی، دیجیتال و محیطی، تجربه‌ای یکپارچه و ماندگار خلق شود. هدف نهایی، طراحی زبانی است که بتواند هویت، احساس و جهان‌بینی برند را با وضوح، زیبایی و دوام به تصویر بکشد.
فرایند طراحی هویت بصری در ماموت
۱. تحلیل و ایده‌پردازی مفهومی
۲. طراحی ساختار بصری هماهنگ با شخصیت پروژه
۳. طراحی عناصر گرافیکی مانند لوگو، پترن و آیکون‌ها
۴. پیاده‌سازی و هماهنگ‌سازی در رسانه‌ها
PROJECTS
نمونه‌کارها

بروشور / تبلیغاتی

در برندسازی و هویت بصری شرکت رزتی، تیم کاوا هنر خلاق ماموت با رویکردی نظام‌مند، ابعاد مختلف کار این مجموعه را به صورت یکپارچه تعریف کرده است. این رویکرد در تمامی جلوه‌های بصری و کاربردی شرکت امتداد یافت. هویت بصری…

پشتیبانی و امنیت / شرکتی

هلدینگ اعتماد ایرانیان رز، مجموعه‌ای فعال در حوزه سرمایه‌گذاری و توسعه مجتمع‌های فاخر است. تیم ماموت با اتخاذ دیدگاه نوینِ کل‌نگر در برندسازی و برنامه‌های یکپارچه دیجیتال مارکتینگ، این مجموعه را به عنوان ارائه‌دهنده‌ی خدمات یکپارچه در حوزه‌های توسعه ارزش…
دپارتمان ها

ایران:مشهد، بلوار هفت تیر، برج آرمیتاژ

ایران: +۹۸ ۹۰۱۰۹۰۱۶۱۱

آمریکای شمالی:کانادا، شهر برن بی، خیابان University، پلاک 9060

آمریکای شمالی: : +۱ (۶۰۴) ۹۰۶ ۱۹۹۲

اروپا:پرتغال، شهر آویرو، خیابان Jaime Cortesão، پلاک 2